Pomocník
Môj účet
1) Rozváža miStores.sk tovar po celom Slovensku?
Áno, rozvoz je zaistený po celom Slovensku.
2) Aká je cena za dopravu?
Cena za dopravu závisí od druhu, hmotnosti a rozmerov objednaného tovaru:
Cena za dopravu je vždy účtovaná za celú objednávku bez ohľadu na to, koľko položiek obsahuje.
Cenník a spôsob dopravy nájdete po kliknutí sem.
3) Doprava zadarmo
Dopravu zadarmo ponúkame pri vybraných produktoch alebo v rámci našich špeciálnych akcií.
4) Kde si môžem tovar vyzdvihnúť osobne?
Tovar je možné osobne vyzdvihnúť len prostredníctvom zásielkovne.
5) Môžem si tovar v predajni zakúpiť bez objednávky na internete?
Aktuálne neprevádzkujeme žiadne kamenné obchody. Prijímame len objednávky prostredníctvom e-shop mistores.sk
6) Kedy budem mať tovar doma, ak je tovar skladom a objednám si ho s dopravou domov?
V závislosti od zvolenej dopravy a času objednávky. Objednávky produktov, ktoré sú skladom a zrealizované do 14:00 väčšinou odosielam v deň objednania. Ak je zvolená platba bankovým prevodom, tak až po pripísaní platby na náš účet. Aktuálne informácie o dodaní nájdete na stránke https://www.mistores.sk/pomocnik/doprava-a-platba/
7) Ako mám postupovať pri reklamácii?
Tak ako je uvedené na stránke https://www.mistores.sk/pomocnik/postup-reklamacie/
8) Aká je lehota na vybavenie reklamácie?
Každú reklamáciu sa snažíme vybaviť v čo najkratšom čase.
Lehota pre kupujúceho, ktorý je spotrebiteľom je 30 dní.
Vprípade, ak je kupujúcim osoba zapísaná v obchodnom registri:
- osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia
- osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov
- fyzická osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu je lehota 60 dní.
V prípade nepracovného dňa sa predlžuje doba vybavenia reklamácie na prvý nasledujúci pracovný deň.
Podľa § 122 ods. 1 zák. č. 40/1964 Zb Občianskeho zákonníka: lehota určená podľa dní sa začína dňom, ktorý nasleduje po udalosti, ktorá je rozhodujúca pre jej začiatok. Podľa § 122 ods. 3 zák. č. 40/1964 Zb Občiansky zákonník ak posledný deň lehoty pripadne na sobotu, nedeľu alebo sviatok, je posledným dňom lehoty najbližší nasledujúci pracovný deň.
9) Predlžuje sa záruka na výrobok o dobu, počas ktorej bola riešená reklamácia?
Áno, nie však o viac ako 30 dní pri jednej reklamácii. V prípade viacerých reklamácií na výrobok sa uvedená doba sčíta.
Ak je výrobok vymenený, plynie zákazníkovi nová záručná doba.
10) Ručíte za dáta, ktoré sa nachádzajú v reklamovanom výrobku (notebooku, mobile, tablete…)?
Za stratu dát neručíme, odporúčame zákazníkom, aby si vo vlastnom záujme všetky dáta zálohovali.